Rólunk
Mi képesek vagyunk megkülönböztetni a hatékony és eredményes bannert az öncélú látványbannertől:
Ön egy bannerrel sok látogatót szeretne vinni a weboldalára, és mi ebben vagyunk partnerek. Bár látványos, hosszú művészi animációkat is tudunk, csak sosem ajánlunk Ügyfeleinknek a bannerben. (Mert nagyon speciális imázs reklámok esetében van csak létjogosultsága.)
Az Ön által megadott képekből és szövegből olyan bannert készítünk, mely a nézők számára könnyen érthető és kattintásra csábító lesz. Nem használunk felesleges animációt, öncélú művészi megoldásokat, amely elterelné a néző figyelmét a hirdetett terméktulajdonságról. Maximálisan képviseljük azt a szemléletet, amit a Bannersuli.hu elemzései javasolnak. Tudatosan leegyszerűsített, bizonyítottan hatékony bannereket készítünk, melyek kattintási százaléka a lehető legmagasabb, persze az adott termék piacától függően, és a weboldal lehetőségeihez mérten.
10 éves tapasztalattal rendelkezünk a bannerkészítés területén, közel 700 db. bannert készítettünk az elmúlt években.
Néhány referencia
Wolf Gábor részére készített banner | Mennyit számít, 1-2 megfelelő kép? | ||
Rövid, tömör banner jól kiemelt főüzenettel | Környezetéből jól kiemelkedő banner |
Wolf Gábor decemberi kampányának győztes bannere. Több szövegváltozattal készült, ez bizonyult a legjobbnak. Tökéletes, egyértelmű főüzenet, a landoló oldallal teljesen harmonizáló megjelenés jellemzi. Mivel a logó soha nem látszik teljes mértékben, az emberi kíváncsiságnak köszönhetően jelentősen növeli a kattintások számát. (A szöveg és a megjelenés Wolf Gábor ötlete)
A banner háttérszínét, színvilágát, a benne elhelyezendő kép irányultságát befolyásolja a hirdetési felület környezete, a weboldal, melyen kihelyezésre kerül. A fehér háttér és a minimális mozgás a bannerben alapvető fontosságú. A 0% THM mint fő üzenet hangsúlyos kiemelést kapott. A "Lemarad, vagy kattint" sürgető, kattintást kiváltó gomb, főleg a rövid határidős reklámok esetén hatásos.
A központi (A gépjármű importőr által készítetetett) banner hosszú, sok üzenetet tartalmazó bannert rövidebb, hatékonyabb formára alakítottuk. Az autó és a pénz együttes megjelenése a bannerben jelentősen felerősíti a főüzenet hatását. A hosszú mozgó nyíl pedig a kattintást segíti.
A számláló animációja jól ébreszti fel a figyelmet a bannerben hirdetett termék (hőszigetelt ablak) legfőbb termékelőnyére, az alacsonyabb gázszámlára, tehát ebben az esetben a képi ötlet nem az öncélú szórakoztatást szolgálja.
Akik már minket választottak
Tegyen egy próbát!
Tapasztalja meg mennyire gyors, rugalmas lehet a banner készíttetés folyamata. Mennyivel jobb eredményt érhet el egy hirdetési felületen egy „jól kattanó” bannerrel. Hozzon ki még többet a hirdetésre költött pénzből.
Az eredmények alapján könnyebb lesz dönteni!
Ki szeretném próbálni!
Sok kattintást!
Schuck Béla - sbdesign webstúdió
hatékony bannerkészítés
sbdesign.eu
info@sbdesign.hu